Selamat Berjuang Adik2ku...

Aku teringat lak kat adik2 kesayangan aku... Yang sekarang dah berada di medan masing2... Adik2 yang aku xmemberi cakna. Kepergian dierorg langsung aku xsedar... Maafkan Kak Sa,adik2...Dierorg nie ialah Adik One( Noor Ridzuan Mohammad)-Jordan, Adik Deeni( Wan Nur Deeni Wan Ali)- Mesir dan Adik Saeed (Saeed Zubair Zahari)- Mesir...

Adik One...
Poket penuh ngan buah epal...
Nak curi xjadi... Hahaha.

Adik Deeni...
Masa jamuan perpisahan JIILUSSABIQ
Rindu...


Adik Saeed...
Ngan Adik Syafiq waktu 2007...
Tercapai impianmu,dik...
Doakan adik2 aku nie berjaya capai apa yang dierorg nak... Pada One,Kak Sa minta maaf sebab dingin ngan One bila tau One da duk kat Jordan... Pe pon,mungkin tuelah hikmahnye Kak Sa se bagi CD tue sbagai hadiah ari tue... Deeni,Sori xtau deeni nak ke sana... Tau2 dah nak pegi... Saeed,Maaf byk2... Kak Sa xamik tau pon.. Sori xsempat jumpa... Kak Sa doa berjaya kat sane...
~ 10 hb Okt de AGM IKHLAS... aku xpegi...


0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com