Ermm...Ntahla...

Jika HATI adalah istana...
Maka CINTA adalah raja...
KETULUSAN adalah singgahsana...
KESETIAAN adalah mahkota...
Dan
SAHABAT adalah tahta
yang paling BERHARGA...


Rindu Wawa...

Hasnul...huhu.


Bah...Hehe.


Nie sume keje dierorg...
Buruk btol...
huhu...


" Ya ALLAH...
Hiasilah diri kami dengan bunga2 keimanan...
Sulamilah hidup kami dengan benang2 keikhlasan...
Sinarilah wajah kami dengan cahaya ketaqwaan...
Dan
Semburilah tingkah laku kami dengan wangian keislaman...
AMEEN... "


Ntah post ape kali nie aku pon xtau...huhuhu... nie dah tahap xde keje nie... hehehe... Aku cuma nak bagitau aku RINDU sahabat aku,Wawa... Marwa Mustamin... Tapi ntah xtau de gambar lain sekali... hahaha... Apa pun aku SAYANG semua membe aku... Sa bersyukur ada dierorg!

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com