Ntah pape...

Tadi aku pergi KB Mall. Cari barang... Ikutkan sebenarnya pagi tadi aku ada kelas Math. Tapi aku xpergi...Alasan? erm.. yela kan.. macam membe aku cakap,apa aku cakap semua alasan. Tapi ikutla nak kate nie alasan ke x... pertama,aku xtau ada kelas ari nie. Aku dah tanya membe aku ada ke x,membe aku jwb semalam xde. so,aku dah rancang nak rehat jek ari nie... Kedua,xde org bagitau aku yang klas ada pagi tadi.tetibe jek Ana masej bgtau kelas pukul 11.30 pagi. Waku tue dah pukul 10.30 lebih... Mana sempat aku nak siap. Ketiga,bas dah xde... dan yang Keenpat,cukupkan ciri2 ALASAN,aku malas...seperti yang dikatakan kepada aku. Tetibe lak rasa nak pergi KB Mall. Release tension. Lagi pun ada barang yang aku nak beli. Pergi dengan Hasnul. Kat sana,aku beli apa yang aku nak tue. Lepas tue seperti biasa masuk POPULAR... hehehe... sempat aku capai buku karya Faisal Tehrani yang bertajuk ' Maaf Dari Sorga'... Dah lame dah nak... hehehe. Tapi buku 'Rahsia Ummi' karya Faisal Tehrani aku xbeli sebab no budget...huhu... Pastu Hasnul ajak teman dier g beli rantai... Hehehe. Beli aku sekali. Comey... Rantai loket gitar... Hehehe... Balik tadi aku penat... mengantok sebenarnye.. Tapi hilang ngantuk sebab panas ati dengan orang. Balik tue,de sahabat aku pulak yg kena tempiasnye... Sori...Dahla dier pun xde mood.. Kesian dier. Alih2 dier gak yang mintak maaf. Jahat betul Maisarah Ghazali nie... Erm... semalam result short sem dah keluar... Semua subjek yang di ambil waktu short sem jatuh resultnye... Aku pulak...Alhamdulillah... Tapi sedikit sedih sebab xdapat target... Apa pun aku bersyukur. Aku tau ALLAH sayang aku...

~ Semalam tuk Aisyah Nadiah dah kembali ke rahmatullah... Doakan dier d tempat yg terpuji... Ameen...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA