Dah sampai Ostel...

Alhamdulillah.. Dah sampai ostel... penat... Tambah lagi 'dier dtg lagi'... huh... ujian ALLAH bg... Pagi tadinyaris nak tertinggal bas... bas nak gerak awal. Jadul pukul 10 pg tapi belum pukul 10 pg da nak jln... sbb ada masalah yang pihak tertentu xdapat elakkan... Aku org last naik bas. Naik tue,aku mencari2 seat yg patut aku duduk. Jmp... Tapi sebelah aku kaum adam.. erm... Bantai la... nak buat macam mana... Sepanjang perjalanan aku diam jek sebab xde org nak sapa... hahahaha... Setelah sekian lama membisu,akhirnye org tue bersuara menyapa... Aku,kalo dah disapa,faham2la... sampailah aku rasa 'dier dah datang'. Aku membisu seribu bahasa... tahan... dalam pukul 12.30 tengah hari sampai ke Kota Bharu... Laju pemandu tue bawa... balik ke ostel dengan teksi... xde org leh ambil. tambah lagi dah xtahan... kena balik cepat2... nak rehat... Sampai kat bilik aku terus jerit panggil Suria... Dier turun angkat barang aku... Aku xtahan sangat. Balik terus rehat...


Kolam renang yg baru beberapa bln lps siap.
Tempat aku slalu bawa diri...
hehehee...
Jd mangsa gambar Abg One...
hanya org ini yg jd sasaran...
Muka kne paksa...
Curi dari hp Abg One...
Ayah De Rie n Mak sedara baru...
Kat masjid...


Rindu lak kat Adik Baby... Adik,kakak rindu adik... Kalolah dier faham,mesti dier balas balik." Adik pon rindu kakak juga!!! " hihihi... sekarang bermulalah episod baru aku di sini... Baik sahaja aku langkah kaki ke balik tadi,bermakna aku melangkah untuk menghadapi segala yg mendatang... Sabarlah,Maisarah... Kuat... kena kuat... sebenarnye penat dengan semua nie... Tapi inilah yg aku mesti hadapi... moga semua ne mampu mematangkan aku... Oh ye... aku lupa nak ambil gambar adik baby... Tertinggal kat umah. lain kali aku upload gambar adik baby ek... dier comey... macam kakak dier...hihihi...
~ Mekasih Abg One sbb selalu jaga Ca...Sepanjang cuti...Moga ALLAH bg Sa kekuatan..

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com