Ramadhan Kesebelas...

Skrg Fasa Kerahmatan dah berlalu... Fasa Keampunan lak yang datang... Pastu Fasa Kebebasan... Erm... btol ke? Btol la an?Kalo xbtol, tolong btol kan..hehehe..Nanti malu jek.huhu.. Tapi sebenarnye aku pon xfhm maksud disebalik fasa2 nie... apa makna disebalik semua nie...hehehe... xpelah.nanti aku tanya abg2,kakak2 tau membe2 yg tau...xtau kne tanya an?hehe. Aku da xsunyi sejak membe2 aku balik... Terisi jugak ruang yg kosong nie... Mekasih buat dierorg... Tapi,rasa xtenang tue masih ada dlm ati aku... susah nak citer np...biarlah dulu... Mungkin sebab dosa aku byk..sebab tue aku byk ujian datang... xpe.. Maisarah Ghazali kuat... Apa yang best buat aku Ramadhan nie ialah ajar Iqra'... mmg asalnye aku xnak ajar dierorg. Aku xske mengajar. lebih2 lagi ajar mengaji.. Tapi, aku dapat rasa kelainan dengan ajar Iqra'... memang mencabar... Tapi seronok.. tuelah pengalaman. ALLAH bg aku kekuatan untuk ajar insan2 terpilih tue.. Alhamdulillah... Moga dengan ajar dierorg aku pun dapat baiki diri.. ana pun da start soh aku ajar dier ngaji... Alhamdulillah..Apa salahnye tolong sahabat...xtau nak cakap ape dah...penat...otak penat... tp pliz pray for me... be strong n happy in my life...

~ Nape tetibe post Maisarah Ghazali kali nie sopan n santun jek? penat... xtau nak cakap pe..

1 comments:

abdullah luqman osman said...

kan bgs kalo sopan dan santun.. hmm, baru melambangkan wanita solehah. hehe

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com