Maaf...

Ya ALLAH... Betapa kurangnya aku... Betapa xamik tahunya aku... betapa selfishnya aku... Sampaikan perkara yang sepatutnya aku tau,aku xtau... Arghh! Hinanya Maisarah Ghazali nie. Sejak aku tawar hati dgn JIILUSSABIQ n IKHLAS,banyak hal yang berkaitan aku xtau sebab xpernah nak amik tau... Group pun aku dah lme xbukak...sebab msg dari group aku selalu abaikan... Erm... Ntahlah... tadi ngah online tetibe aku terbaca status seorg adik yang amat aku kagumi... 'saya di Mesir sekarang'... Aku agak terkejut... Aku baru saja merancang nak bagi brg sebelum dier berangkat ke sana. Tapi rupanya aku dah terlambat. Dier bertolak 11 Sept dan sekarang dah 14 Sept... huh! Aku betul2 xtau... Dier inform dalam group. Aku lak xbukak group. Sampaikan adik berangkat ke Mesir pun aku xtau.. Tau2 dah de kat sana... erm.. Tengok semalam... Aku xtau pun adik aku, Deeni nak ke Mesir amik Medic... Aku memang xtau... kenapalah dengan aku... Padahal dulu,akulah yang selalu nak tau pasal dierorg... Tapi skrg? Ntahlah..

~ Buat adik2 semua... Kak sa mintak maaf...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com