Semangat baru!

Dah berapa hari jari jemari nie xmenari kat keyboard...rindula pula...Tambah lagi rindu untuk mencoret di ruangan diari hidupku yang penuh ngan macam2 rahsia nie...hahhaaa..berpuitis pujangga la plak...Aku mencoret kat sini buat beberapa hari bkn sebab pe...tapi sebab aku demam... Ujian... Tambah lagi aku nak final... Alhamdulillah,final dah berakhir jam 11 pagi tadi... Dugaan buat aku demam waktu final..memang xlarat sangat2... demam aku betul2 mengejut... Semua bimbang aku kena H1N1... Alhamdulillah aku dianugerahkan sahabat yang amat menyayangi aku...Bhah,Cassie,Hasnul,Na n Bah...Walaupun Bah xjaga aku kat sini tapi dier jaga dari jauh..huhuhu...Aku memang xstudy sepanjang aku demam...xlarat yang amat... Alhamdulillah,ALLAH sayang aku... Aku diberi kemudahan waktu final pagi tadi...


Bah balik KL pulak Jumaat lepas... Amik barang.Bertolak balik sini Isnin malam...malam esok la... Bah xjadi pindah!huhuhu...Hasnul n Bah pon dah baik balik...Seronoknye sa! Nie bermakna kiteorang xberpisah... Pagi tadi kat kolej ramai org kate aku kne H1N1...sedih betul... Cili mulut baru tau... huh...xpe2...sa penyabar... Lagi 12 hari nak pose...lagi 44 hari nak raya...xsabarnye... huhu..xsabar pe sebenarnye nie? Pose ke raye??? hahhaaa...jangan tanya... Esok bermulalah episod baru aku bergelar pelajar semester 3... hehehe... 'Budak perasan cute' cakap aku xserius dlm study...xpe2..xserius pon,aku boleh buktikan aku boleh! Aku nak sangat jejakkan kaki ke university pilihan hati aku satu hari nanti... Universiti pe? hehehe... Segan lak nak bagtau..huhu.. Eh..Ne leh segan2..Orang nak berjaya xleh segan... erm... Heheee... University of Teesside... aku nak amik BA (Hons) Web and Multimedia Design... ataupon BA (Hons) Creative Digital Media (Generic)... Tue sume kalo ALLAH izinkan...Moga jadi kenyataan... " Ko lupekanlah impian ko tue kalo xserius dalam study..." aku ingat lagi pe 'Budak perasan cute' cakap...Dier ingat dier tue cute sangat???nak cakap kat aku macam tue???huh...xpe2... Dahlah dah tua...nak perasan cute lagi...Sabar sa...buktikan! Ya ALLAH...permudahkanlah segalanya... Semangat baru!
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com