Muhasabah Cinta...

Muhasabah Cinta - EdCoustic
Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu
Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....Muhasabah cintaku...
Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

Muhasabah Cinta... Dah 7 orang 'hadiah'kan lagu nie untuk aku... macamlah dierorg yg buat lagu nie nak hadiahkan...hehehe..xbaiknye...huhuhuhu...ye2..hadiahkan...Asalnye aku xambil tahu pun pasal apa yg terkandung dlm lagu nie...Tapi,oleh kerana ramai sangat yg meng'hadiah'kan... aku pun terdetik gak untuk mengamati lagu nie...Apa keistimewaannye...erm...begitu bermakna rupanya...bila fikir2...kenapa org pakat nak bg kat aku?nak soh aku muhasabah diri kot...banyak sangat dosa...heheehe...Memang bermakna...Muhasabah cinta seorang hamba kepada penciptanya...Mekasih pada siapa yg 'hadiah'kan tue...hehehee...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com