Ramadhan Kelima...

Hari nie aku rasa lemah lagi...jiwa aku lemah... sampai bila aku nak selalu rasa macam nie... Ramai orang cakap aku seorang yang ceria... kadang2 xde aku,xmeriah suasana... Happy... gila2... Dierorg boleh cakap apa yang dierorg nampak... Apa yang dierorg fikir... Tapi hakikatnya aku xhappy... Aku rasa terbeban dengan masalah... Dierorang xtau... Sebab aku xpandai nak menzahirkan apa yang aku yang aku rasa... Yang aku tau...pendam dan terus pendam... Memang kdg2 tension... Tapi apa aku boleh buat... Doa jek yang mampu aku pohon... Kadang2 aku rasa nak kembali ke zaman aku yang betul2 ceria dulu...dan kdg2 aku pun terfikir,kalo lah Doraemon tue betul2 wujud,aku nak minta satu permintaan... Aku nak mesin putaran masa... Aku nak putar balik masa...Aku nak kembali ke zaman baby dan cuba baiki kesilapan yang dah terjadi... Aku tau...mesti de orang marah n xsuka dengan apa yang aku cakapkan nie...xbaik betul aku... Macam xyakin dengan ALLAH... macam xpercaya ALLAH... Sori, ALLAH... Sa tau Sa khilaf... Sa tau Sa melampau... Tapi Sa sekadar luahkan apa yang Sa rasa... Maaf... Sa tau sa dah banyak salah besar kat ALLAH...Maaf...



Pagi tadi aku xsahur pun...xsedar langsung jam aku bunyi...Tetibe sedar bila Hasnul kejut. Tue pun dier hajat nak suruh aku hidangkan dulu sebab biasanyakan asyik dier jek yang sedia makanan untuk aku...Dan2 aku bangun dari tidur,tetibe jek azan...Aduss...Dah xleh makan... Aku dengan Hasnul terkejut... Xsangka pulak kitaorang dah lewat...erm..Apa boleh buat..Redha je la... Alhamdulillah aku dah niat puasa...Kat kolej pun aku macam xbermaya jek... Tapi aku tahan gak. Sakit aku datang...Aku wat bodoh jek..Malas nak layan.kalo x,mesti kena buka puasa... Pagi tue,Hasnul n Bah dah pesan,kalo xtahan,buka...Tapi aku xnak.Aku tau aku kuat...Aku boleh tahan...Petang tue pula ada AGM KAFAH... Aku diberi tanggungjawab lagi... Jawatan Biro Penerbitan KAFAH...Penerbitan lagi... Memang dah jodoh... Moga aku mampu bagi komitmen sepenuhnya walaupun sekarang aku se aku dah banyak pikul tanggungjawab n amanah... Ya ALLAH..kuatkan aku...Buka tadi,makan ramai2...Aspuri adakan iftar jamaie... Makan dengan PESAT masing2...Aku tengok yang lain happy jek... Ye lah...Makan ramai2.. Tapi aku...entahla... Xde rasa happy pon... Aku RINDU... RINDU!!! Rindu kat dier... Aku try ubat RINDU 2 ngan duk dengan adik2 PESAT aku...Borak2...Kaco Kak Ebah...Kaco org2 lain... Aku memang betul2 cube utk abaikan RINDU tue... Macam2 cara... Tapi xleh... Erm...Lepas Iftar aku terus balik bilik..Rehat2 jap...Lepas terawih,macam biasa la..ajar Iqra' bg golongan tertentu... Ya ALLAH... moga aku tetap kuat..

~ Xde sape tau pe yang aku se... Pe luahan ati aku... Cume teman2 blogger jek... iaitu korgla... Doakan moga aku terus kuat n tabah hadapi semua nie...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA