Ramadhan ketiga...

Cepatnye mase berlalu....Dah masuk Ramadhan ketiga...hehehe...dan sepanjang 3 hari nie banyak cubaan yang aku lalui...hehehee...nak tau ke?hehhee...malu lak nak citer... Aku minum air semalam time pose...Aku terminum...Aku masak air panas untuk buat maggi...tapi bila air panas dah masak baru aku teringat yang aku tengah pose... Sedih sgt...huhuhu... Membe2 aku hanya tahu gelakkan jek... Semalam aku xterawih pun sebab lepas maghrib aku tertidur..hehehe... Kakak ada call nak bagi puding yang Mak cik Mai masak,waktu tue aku tengah mamai...aku pun jawablah semua dah tidur..ksebab aku tau nanti kalau kakak antar aku yang xleh makan sebab tidur...Padahal Bah n Hasnul xtidur lagi...huhuu..akak xjd bagi..hehhe..tadi baru kakak bagi pulak... Bah n Hasnul bongkarkan rahsia aku...hehhee..kantoi...Kat kolej tadi,aku tolong jadi guard untuk kaum Hawa yg 'MC'.... dierorg masuk kelas,tutup pintu,aku duk luar jaga line n dierorg makan kat dalam... Bagus betul Maisarah Ghazali...Petang aku ajak Hasnul n Bah g Bazar Ramadhan kat stadium... ALLAH takdirkan hujan... Tapi kiteorg redah jugak...Thanks,Hasnul...Bah... sebab sanggup tunaikan permintaan sa... Thanks gak sebab sanggup layan sa...huhuu...Banyak beli tadi... Macam orang anak lima...byk sgt2...padat perut makan...Terawih malam nie pon sa xg...sakit perut...Gastrik sa datang... Lepas org terawih aku ada perjumpaan... Untuk tentukan kumpulan tadarus... Aku jadi fasi tadarus lagi...penolong kepada Kak Aisyah Ashrafie... Cubaan buat aku..Aku kena pegang bdk bilik aku yang dulu... Budak2 bertamadun 2... Dah nasib aku...Terima jela... lewat balik bilik td...Apa pun aku harap,aku leh jalani hari aku dengan baik esok...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com