Ramadhan Keempat...

Hari nie aku rasa hari yang berat... Tension pun ada. Mana taknye..assgnment Audio video xsiap pun pagi tadi.Padahal kena hantar hari nie... Apa yang cik nak tue xlengkap... Tapi Alhamdulillah siap juga akhirnya...Kat kolej tadi aku pening kepala sangat...bukan stakat pening,sakit kepala pun ye...mana xnye...bercekang mata aku aku semalam buat keje dengan Firah. Firah lagi kesian...semangat betul. pagi tue kiteorg layu jek.. Sepanjang aku duk kolej,lembik jek badan aku..Tambah lagi sahur tadi aku makan beberapa cebis ayam n air milo jek sebab nasi yang beli semalam basi. Nasib baik Hasnul de...Kalau x,aku xtau nasi tue basi...Jangan jadi mcm sem lepas sudah...aku makan lauk basi.xkenal bau basi tue macam mana... Tue lah masalah aku...makan pandai...rasa sedap ke xsedap ke...basi ke x ke...sume aku xtau...Ha...aku dah dapat album Koleksi Nasyid Indie Vol.1 'Nasyeed Underground'...huhuhu...baru jek petang tadi... Bro Syah(Syahman) anta...Kebetulan dier nak balik Kelantan... Alang2 hantar terus... Kira beruntungla sebab aku dapat awal..huhuhu... Tapi kesian gak tgk Bro Syah... Mcm byk keje nak kejar... Dahla malam nie gak nak balik KL...Thanks,bro! Moga selalui diiringi dengan kejayaan... Doa Sa gak...


Pas Asar tadi,aku pergi KB Mall... De hal...kecemasan...Aku pergi sorg jek... First time aku keluar sorg... Takut tue memang ada tp aku tawakal jek... Sekejap jek aku pergi... Setengah jam lepas tue aku pun balik...Erm... hati nie sebenarnye sedang fikirkan seorg sahabat aku yang sedang lari dari rumah... Moga ALLAH bg kemudahan pada sahabatku itu...Esok ada perjumpaan KAFAH pula...Moga hari esok lebih baik dari hari ini...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA