Mekasih...

Entah xtahu hari nie aku nie berjiwa sensitif pulak..xtahu kenapa...sebenarnye dari malam semalam lg...kes kena tegur suruh beradab sopan lah...Mungkin memang salah aku tapi faham2 lah...Aku nie susah sket terima nasihat... Terima kasih pada insan yg menegur tue... nie aku nak kongsikan masej yg aku terima tadi... Oleh insan tersayang... Mesej nielah yg baiki baiki mood aku time ngah badmood tadi...sedikit terubat...

" ANDAI... hari ini milik kita, gunakan sebaiknya kerana esok belum tentu untuk kita.
ANDAI... hari ini kita rancangkan sekemas mungkin tapi jangan lupa pada takdir yang menentukan segalanya.
ANDAI... esok buat kita kecewa,redhalah dengan ketentuan. Sengaja DIA tentukan sedemikian agar kita terus berhati2 untuk lusa yang akan menjelma.
ANDAI... lusa masih takuk lama, tiada perubahan,malah kekecewaan terus berlarutan. Sedarlah... DIA memang suratkan begitu agar kita sedar siapa kita di sisiNYA.
Agar kita lebih bersedia dengan segala kemungkinan yang tiba... "
~Mekasih... Aku amat2 hargai... Memang kehausan n ketandusan sekarang...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com