Menghitung Hari...

Hari nie 2 Ogos... Lagi 7 hari 9 Ogos... Cepatnye masa berlalu...Dah dekat final dah... 9 Ogos aku final short sem... Arghh!!! Cepatnye... Aku rasa macam baru semalam aku daftar short sem...tut...tut... Dah nak final... Dah nak habis sebulan... Bangun!!! Maisarah,bangun!!! Jangan mimpi lagi!!! Lagi seminggu... Aku dah usaha dan akan terus berusaha...





Pagi tadi de prob dengan Ana...Dier terasa... Aku langsung xpujuk dier... punya teruk aku nie... Sori,Na... Smua salah...kita berempat salah... Sori kalau Na tegur sa,sa mcm xbg respon sangat... Na kenal sa macam mana kan...Apa pun gud luck... Moga kite tetap bersatu..Sa tahu masalah nie kejap je settle... kejap je kite dingin... Buat yang terbaik untuk exam... Ya ALLAH... kurniakanlah kejayaan kpd kami seiring dengan usaha...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com