Macam2...

Erm... Hari nie macam2 aku rasa... Sedih... Happy... Marah... Semua ada... Aku happy hari nie sebab Bah dah balik!!! hehehe... Walaupun untuk sementara Bah balik tapi aku happy sangat... dapat gak jumpa Bah... Bah datang waktu kitaorang tengah makan kat kafe... Tapi sedih gak la sebab Bah nak urus berhenti belajar... Aku xnak Bah berhenti... Bah duk kelatan sampai hari sabtu... Mungkin ALLAH nak bg masa untuk aku bersama Bah... Aku sedih... Banna dah mati... xtau kenapa... tetibe je masa aku nak tukar air,Banna terapung.Aku ingat dier main2 macam Sinna hari tue.tipu2 mati... Rupa2nya memang mati... Sedih... Moga ALLAH tempatkan Sinna di kalangan makhluk yang ALLAH redhai... Aku geram dan marah sebab xdapat bawa membe aku Hasnul n Bhah balik umah... Aku baru hajat nak bawa dierorg jumpa nenek aku,ziarah umah Apis n nak bawa dierorg pergi sekolah... Bhah,Hasnul...sori... Maghrib tadi aku baru dapat tahu adik Amirah Rosdi,Alif meninggal... Pendarahan dalam otak kalo xsilap.. Budak tue kecil lagi... Happy go lucky... Datang jumpa aku mesti dier peluk aku. Budak tue betul2 menceriakan suasana... Kehilangan dier btol2 aku rasai... Aku pun baru dapat tahu yang family dier ada hubungan dengan family aku... Alif dijamin masuk syurga... Aku pasti dan yakin... Doakan si kecil nie...

~ Adik2 skolah de yg kne suspect H1N1... Doakan dierorg...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com