Ramadhan Keenam...

Sayu jek ari nie...erm...teringatkan aku yang bakal ditinggalkan esok pagi...Semua membe aku xde hujung minggu nie...Hasnul,Na,Bah n Bhah... Sume xde...cuti merdeka...Tinggal aku sorang2 kat bilik nie... Alhamdulillah ALLAH masih sayangkan aku... dier hanta Sue untuk duk ngan aku...Xtau nape...Aku se sedih sangat... Padahal dierorg bukan pergi lame2... Erm...Aku terpikir gak... cane nanti kalo sume xde esok...kalo 1 atau 2 orang xpe.. nie semua...tinggal aku sorang2... Sedih... Ingat xsedih ke? erm...esok,pukul 8 pagi Bah n Hasnul dah nak keluar sebab bas dierorang kol 9 pagi.. Nanti xde sape nak urus aku dah...xde org nak kejut aku sahur...nak sedia makanan sahur...nak sedia makanan bkak pose...Mesti sahur aku xterbangun...bkak pose pon maesti xse nikmat... Makan pon mesti ala2 bersamamu... Yela... Orang yang urus makan minum aku xde...(Hasnul!!!) kira macam mak tiri gak la...sebab kadang2 garang kat aku...Orang yang urus keperluan aku pon xde...(Bah!!!)huhuhu...erm...mmg aku rasala sedih...dierorg ape tau...yang dierorang tau buli aku jek...Tapi bila dierorg xde,xbest lak...aku sunyi..aku paling xsuka kalo sunyi....huh...Petang td,aku balik dari kolej,Bah ngan Hasnul ngah membuta... aku nak ajak dierorg beli makanan untuk buka... Tapi xsampai ati lak sebab dierorg ngah tido... Aku pun pergi sorg... Jalan kaki...Aku kena belajar untuk urus sendiri semua benda... Lagi pun lepas nie,dierorg tinggal aku mesti aku kena urus sendiri... Aku xnak susahkan dierorg. Kalo fikir,aku banyak bergantung kat dierorg... Makan,minum,pakaian...keperluan aku...biasa diurus oleh orang...erm... Btol cakap 'Budak perasan cute'...aku kena belajar berdikari...Erm...Bukak pose tadi,aku makan ayam percik lagi...erm...esok,sahur xtau la makan apa...tadi dengar Hasnul cakap kat bah macam nak masak sardin...xtau la jadi ke x...pas terawih tadi,macam biasalah tugas aku...ajar iqra'...Hari nie tambah lagi seorg ahli baru... Malam nie aku banyak sangat borak..Bah,Hasnul n Sue dengar jek apa aku cerita...layan jek aku... Aku sebenarnye nak tutup se berat ati aku xnak bagi dierorang balik... Aku xske duduk sorg macam nie.. Apa pun,harap membe2 aku sume enjoy ngan cuti dierorg... Aku kat sini tunggulah dierorg balik...Xpelah... Sambung esok...xde mood nak citer banyak2...Nanti ada cerita,kite cerita lagi...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com