Pesanan buat JIILUSSABIQ...




Mana janji korang???Aku tuntut janji korang!!! Mane " Ukhuwah fillah Abadan abada.." yang korang lafazkan dulu tue??? Mana kesatuan hati yang korang katakan tue??? Mana??? Kita dah xmacam dulu... Sume tue hanya janji manis...Janji melayu! Aku xsuka...Biarlah korang nak fikir apa pun pasal aku... Apa yang penting,aku korang hanya sekadar cakap... Aku rindu Sa',Mila,Zakirah n Raihanah... Memang aku xleh tipu diri aku yang aku betul2 rindu korang.. Rindu saat bersama dulu... Tapi aku akan cuba padam rindu tue...Aku akan cube... Pesan aku,jgn jadikan Islam sebagai alat... Jangan pertikaikan sesuatu hanya kerana 1 kesalahan... Cakap tue biar seiring dengan tindakan... Jgn mudah menghukum manusia... Ya ALLAH... salah besar Maisarah Ghazali... Dosa...Tp....entahlah... mungkin aku memang salah... Buat korang yang aku 'xrindu',maaf kalau aku xlayan...
~ Jangan argue pape pasal post nie... Nie hanya luahan rasa hati seseorang yang dah lame pendam perasaan... So,abaikan... Kenapa mesti aku postkan?sebab nie blog aku...Mekasih pada yang faham...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com