RELASI...

Skrg aku sedang menunggu masa untuk aku memiliki novel Abg Hilal yg bernama 'Relasi'... Xtau bila aku akan dapat. huhuhu... Ngah dekat nak exam niela mari angin nak shopping novel... Kalo skali aku pegi beli, bkn novel nie jek yg aku beli... Novel lain pon skali aku kebas... huhuhu...


Nie cover novel Relasi...

Nie semua hasil karya Abg Hilal...
Laksamana Angkasa...
huhu...
Acece... tolong promosi nih... hehehe... Semua aku dah ada... Cuma Relasi jek... Nanti,panjang umur,murah rezeki,aku cari n aku beli... bermakna nih... huhuhu... Karya sentuhan Abg Hilal n Kak Ha(Fatimah Syarha Mohd Noordin) byk membangkitkan semangat aku.. Aceee... hehehe... Huh... FINAL dah dekat! Skrg asyik ujan jek... Musim banjir bakal tiba... huhuhu...

2 comments:

Awrapurnama said...

yang ade terasing jer kat umah ni.. langit ilahi da diterbangkan ke mesir.. hu2.. erm mmg musim hujan.. hujannnn je la kan? hehe.. smg kk sa jg diri elok2..

Hasnul_kim said...

ok, sa, ko rembat, aku ley tompang base gak.. hehehehe

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA