B.U.N.T.U

Salam... Dah beberapa hari xpost pape... Hari nie tergerak hati utk berbicara kat sini... Sebelum tue aku nak minta tolong korg sume doakan sahabat aku,Nik Hassan Syukri yg baru jek accident ptg td... Aku xdapat maklumat terbaru lagi tentang dier. Yang aku tau dier ada kat HUSM td... Dgr kate banyak luka tapi Insya ALLAH ok jek... Moga ALLAH tolong... Dekat2 final nie macam2 jadi... Tadi Nie mesej bagitau sal Nik... Sedih je dier. Mana taknye... Abg dier yang accident. Tuela... Time Abe Se sihat,gaduh... huhuhu... jgn marah ye Nie... Tapi pape pon harap xde pape...

Urmm... Dekat nak final nie lah macam2 masalah datang... Sekarang masalah baru pula... Aduss... Membe aku... Yang selame nie selalu tolong aku... tenangkan aku... yang aku rasa faham aku... layan karenah aku yang ntah pape... sekarang, aku jauhkan diri... jahatnye aku... Tapi aku xde niat pon... Aku terpaksa... Aku xnak dier terus ngan perasaan dier... Terus terang aku katakan... Aku hadapi masalah besar skrg... Soal akidah... Membe perempuan aku ada simpan perasaan kat aku... Tidak! AKu xsanggup... Nie dah tersimpang jauh... Ya ALLAH... Apa aku mesti buat??? Sekarang hanya satu aku mampu... Aku xcontact dier... xmsg dier... xcall dier... Xmcm dulu...

Aku sedih sebenarnye... Benda nie sume aku xsangka... N aku xpernah jangka... Aku xterima cinta dier n xkan pernah terima... Aku xnak kena laknat! ALLAH benci aku nanti... Aku xnak... Ya ALLAH,kau bukalah pintu hati membe aku tue... Dier perlukan Kau... Aku xtau nak cakap apa dah... Aku keliru... buntu... xtau macam mana nak hadapi semua nie... Pe pon serah kat ALLAH... Hanya ALLAH sebaik2 penyelesaian...

~ Plezz... Help me!

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA