K.E.H.I.D.U.P.A.N

Fikiran makin bercelaru... Kenapa susah sangat nak jaga hati org? Keras sangat ke hati aku nie? Teruk sangat ke? Padahal hati nie yg byk mkn ati... Ya ALLAH... Urmm.. nielah kehidupan... Macam mana pun kena lalui gak... Lumrah kehidupan manusia... Hehehe... Tadi ayah call... seronok. Tapi cakap kejap jek sebab ayah ada keje.. dier busy. Xpe... Asal dapat gak dengar suara ayah... Hehehe...

Tadi chat ngan Bro Ehsan. Dier cakap sal developer web AMITS... Dier soh aku kuasai paling kurang... HTML 70% n PHP 50%... Lagi pon PHP simple jek.Aduss... Urm... Insya Allah aku usaha... Cian gak aku tengok dier... Kena develop sorg2... Pada bdk2 AMITS,pada sesape yg berkenan atau teringin utk jd developer AMITS,gtaula Bro Ehsan ek... Kesimpulan daripada perbincangan kiteorg tadi:-

1. AMITS perlu developer
2. AMITS perlu 70% HTML + 50% PHP
3. Multimedia Student must have a WEB
4. tiada alasan kecuali NAK atau TAK NAK

De dari golongan AMITS yg berminat??? Jumpa Bro Ehsan... Dier ngah nak kumpul org... Urmm... dekat2 nak exam nie xsemangat la plak... mcm2 fikir... xtahu la cane... Serabut... Aku tau nielah kehidupan yg aku harus lalui... Tapi sebenarnye berat... berat untuk aku.. Pe pon aku kena lalui n usaha utk terus maju ke depan.. Moga ALLAH permudah segalanya...

~ Bro One Hazar Wildan: Sa dah dapat kad jemputan. Thanks! Tapi xtau leh g ke x... ngah FINAL time tue... Pe pon lain citer nanti ek...
Membe aku: Sori lagi...

3 comments:

Jin said...

assalammualaikum...

semoga anda tenang menghadapi final nanti...

DH said...

Study penting..
Life pun penting..
Balance it up baru kepala tak pening..

Intisar said...

Jin: Wlsm... Mekasih bro...
DH: Hehehee... btol2... mekasih.

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA