Emosi...

Makin hari,makin ketara lak perubahan kat diri aku... Ramai tegur... Aku mudah marah2... Sampaikan ramai yg jadi mangsa aku... tempat aku lepas geram... Tapi aku bkn senang nak lepas geram kat org... lain lah kalo xdapat dikawal dah perasaan nie... Biasanye,barangla yg jd mangsa. lagi2 'pacarku'... Lappy... hehehe... kesian kan? Emosi xstabil. huhu. Yela... besenye aku kalo tensen atau de masalah,hanya tiga benda yang aku buat... Ngadap laptop(Ternet2... huhu.duniaku.),makan ais krim atau pon tidur... Tapi besenye ngadap laptop la... tapi bila laptop tue tetibe wat hal,lg aku tensen... hempuk ngan mcm2 benda... settle... hehhee.. teruk btol... Langsung xingat kat ALLAH. Eh... ingat. Tapi xsangat... Teruk kan? jangan tiru...

Hari nie aku rasa aku banyak buat org sakit hati... Yang aku ingat n rasa2,tiga org de terasa ngan aku...Sa wat sakit ati... Sori kwn2... Sa xde niat... Jgn simpan dlm hati... Tapi bagi Sa,mmg Sa yang salah. Kesian kawan2 Sa... Kebelakangan nie aku macam org xbertamadun jek... Aku sedar... Sori... Urmm.. Pagi tadi aku ada kelas AV... Hehehe.. Best blaja tp bosan sket sebab org xramai... Kol 2.30 tadi pergi KB Mall... Teman Hasnul,Wawa n Suria... Aku just jalan2 jek... cuci mata... hahhahaa... xdela... jln2 bese jek... xde pe pon beli... buku n komik jek. Nak beli novel tapi wet xcukup... Ngah miskin skrg... kena tunggu ayah bank in wet dulu... Bulan depanla kalo nak shopping pon.Lepas exam... hehehe... borong novel... hihihi... Aku cari album Bro Apis tadi... Tapi xde... Album SYUKRAN... Xjumpa pun... Xpelah... Bulan depan la...

Kak Zah suruh aku sambung wat novel lagi... Tapi xtau la lagi... sekarang hanya minat nak lukis komik jek... wat novel atau cerpen blom ag... Ada tue ada tapi xnak sambung lagi... tunggu bila btol2 dah bosan n xtau nak wat pe baru sambung wat novel... Sebenarnye sedih... huhuhu... Novel yang aku buat banyak2 ibu buang... Semangat nak wat balik pon dah kurang... Bila dah xde barulah ramai tanya konon nak tolong antar publish... hehehe.. tapi xpe... benda dah lepas... Biarkan semua tue berlalu... huhuhu..
Hasnul n Kakak
Skrg dah kol 2.50 pagi... mksdnye dah masuk 14 Nov... hehehe... Hari nie Birthday kakak yang ke-23... kalo xclap la... hehhee... Pe pon Happy Birthday,kakak! Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki... jadilah isteri cerdik yg solehah... huhuhu... Sori xde adiah... huhuhu... Lain kali ek... hihihi... Esok kena pergi kolej. Pak cik Zaini jemput utk bersama program ngan rombongan MATRI. Aku,Ana n Bhah dijemput... Acece... Dijemput tuh! Copy paste ayat pak cik jek.. huhuhu. Pe pon tunggu je la esok. Dierorg datang dari SMAKL... Hehehe... tetibe lak rindu skolah... Macam manalah adik2 skrg ek... Ya ALLAH,sampaikan RINDUku pada mereka...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA