Beratnya UjianMU...

Ya ALLAH... Rasa sedih sangat skrg... sedih sangat. Projek rakaman video kena delete... Beratnye ujian... Lusa da kena present... Aku dah tungkus lumus utk semua tue... Skrg mcm nie lak jadi... Apa hikmah disebalik semua nie? Kena rakam balik. Mungkin silap aku gak. sebab xwat back up... Aku baru rancang nak buat mlm nie... Tapi sempat semua nie jadi dulu... Aku xleh salahkan membe aku yg terdelete video tue sebab dier pon xsengaja.. Xpe.. Ada hikmah... Ya ALLAH,tolonglah hambaMu nie... bagilah kemudahan,kesenangan,kelapangan dalam segala hal... Moga segala urusan aku berjalan lancar. FINAL dah dekat... Macam mana nanti? dekat2 FINAL ada pula masalah macam nie... Mungkin ALLAH saje nak uji... Xpe... Aku terima... Korg doakan Sa ek... Lemah sangat skrg... Dah puas makan ati... dah puas nangis... dah puas geram... dah puas semua... Doakan aku... esok pegi KB lak... Rakam balik... Insya ALLAH semua OK... Hajat doa...

~ Thanks,Hasnul... Blanja ais krim..hehehe... memahami aku time ngah cdey... Aku da dpt lagu album SYUKRAN... xyah da beli... hihihi.. Terubat sket cdey... layan arasy dunia...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com