Gud Luck,adik2...

Firstly,aku nak say GUD LUCK kat adik aku,Efah-Latifah Fahimah,Is-Iskandar Zulkarnain,Adik spupuku,Amar-Ahmad Ammar,Nurul-Nurul Najwa Husniyah,adik2 kesayangan aku di SMAKL yang sedang berjuang di Medan SPM... Buat yg terbaik ye adik2ku... Kalo ngah exam tetibe lupe jawapan,bayangkanlah wajah kakak kalian yg cute nie... Insya Allah dipermudahkan urusan... huhuhu... Lepas subuh pagi tadi,Adikku Efah ada telefon... Dier mintak doakan dier. Aku pun time tue ngah mamai... Hehee... Aku dengar suara adik aku gelak... sbb tiap kali dier ckp aku jawab ye jek... hehehe... cian dier... Pe pon wat leklok!


Semalamkan aku pergi KB...de kerja utk projek.. cari DVD lagi n jln2... Ngah cari prebet nak balik tue,aku terpandang seorg pak cik bersama beg bakul yg banyak kat depan The Store... Aku pergi tengok. Dari jauh aku dah berkenan... Aku teringatkan kakak... Datang lak idea nak beli hadiah birthday untuk kakak... Hehhehe... Tengok gambar bawah nie... lawa an? cute an? kalo xpon,cakap jek ye... huhuhu... Asalnye nak beli colour ijau muda... tapi corak simple sangat n nampak cam xsesuai utk kakak... Aku pun belilah colour merah... hehehee... Insya Allah,esok hadiah nie akan sampai kpd tuannye... Tadi dah rancang nak bagi tapi tertinggal atas katil lak... heehe.. xpe2...

Beg nie aku beli yang kecik jek.. Sebab aku tau.. kakak xsesuai bawa beg bakul besar. nanti nampak macam beg susu baby la plak... huhuhu... Sebab tue aku beli yg kecik... Cute lagi tuh! huhuhu... Urm... Esok test math n animasi... Sepatutnye animasi tadi tapi xjd... org lain jek ari nie... aku ngan Firah esok sebab kiteorg de seminar kat UMK petang tadi... Tadi pergi UMK... Wakil KTD. Seminar Corporate Integrity n Corporate Responsibility... Best gak la... Tapi ramai org2 tua... Org2 besar. Penceramah jemputan,En. Mohd. Rozaidi bin Ishak, Pengurus, Sektor Swasta Institut Integriti Malaysia(IIM) dan En. Azryain Borhan, Pengarah, Bahagian Pembangunan Korporat dan Polisi, Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM). Seminar nie anjuran Fakulti Keusahawanan n Perniagaan(FKP) Universiti Malaysia Kelantan dan Institut Integriti Malaysia... Awal2 agak bosan. lama2 seronok la plak... huhuhu... Esok gak Presentation animasi. Kol 1.40 ptg hingga 4.30 ptg... Pada sesape yg berminat utk tengok, di persilakan... hehehe...
~ Ya ALLAH, kau permudahkanlah segalanya... Aku berserah padaMu...

2 comments:

kim_HasNuL said...

heheheehe... cute2... tgk r spe tlg kasi idea.. hehehehe=P

Intisar said...

hek eleh... nak jugak nme tuh! huhuhu... yela2...

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com