Bakal Terbit...


9 NYAWA
Harga: RM19.90
Halaman: 518
Penulis: Ramlee Awang Murshid
ISBN: 978-983-124-487-6

Sinopsis:
INTAN SURYANI Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mempunyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku.

HAKIM Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah TUHAN... mata hatinya lebih ‘celik’. Dia bisa mendengar suara mereka yang berada di sempadan, antara hidup dan mati. Mereka berdua bertemu jua... di alam paranormal. Pertemuan itu merungkai sebuah kisah di sebalik cerita. Kejutan demi kejutan yang tidak disangka-sangka ter ungkai. Dan satu persoalan lain pula muncul - mengapa mereka tidak dipertemukan lebih awal?
Bakal muncul dipasaran minggu depan!!!
Kalo tgk pada sinopsis,ramai yg fikir citer nie mcm 'Bagaikan Puteri'... Tapi sebenarnye x... Citer nie bawa kelainan sket... Watak Hakim tue yang akan mengusik hati kita... Sape nak tau beli la nanti! hehehe... Aku pon xtau leh beli ke dak nanti... huhuhu... Pe pon citer dier mmg meletup! best!
Hari nie aku xpergi kolej lagi... xsehat. Tambah lagi semalam balik lewat. Program bersama rombongan MATRI hri nie aku xjoin... Semalam pun aku xjoin sangat... xtau nape... mungkin sebab xbiasa n xkenal. Urmm... ntahla... Kebelakangan nie,ati nie slalu xtenang... mungkin sebab byk buat salah kat org kot... Mmg... Mmg ada aku buat salah... Pada seorg membe aku. Semuanye bermula dari satu persoalan dari membeku tue... Mungkin aku agak beremosi time tue... Sebab melibatkan membe aku yang lain. Dan de fitnah yg menular... Buat membe aku, andai de bce post nie,Sori... Ko xsalah... Aku yg salah... Pe pon thanks sbb tanya hari tue... sekurg2nye aku tau masalah skrg... Sori... Xde kate lain selain sori... Sori kalo ko btol2 makan ati ngan aku... Aku dah mintak maaf sblom nie kan? tapi no respond... xpe... fhm... Mmg senang nak ungkap sori... Tapi cayela aku xde niat sume tue... Pe pon thanks... FINAL dah dekat... Plez doakan aku... Ya ALLAH,berkatilah aku... Pemudahkan segala urusanku...
"ALLAH tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya......"~Surah Al-Baqarah ayat 286

1 comments:

cleo (クレオ) said...

Salam...

Waa...!!! nak beli bak beli nak beli....!!!!

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA