Celamat Hali Laya AidilAdha...

Esok dah raye!!! huhuhu... Raya korban... Aku xbalik raye pon... Kawan2 ramai yg balik. Alhamdulillah ada Suria n Hasnul... hehehe. Leh teman aku. huhuu... Urmm... Cdeyla gak... Asalnye ayah janji nak datang raye ngan aku kat sini... Tapi smalam ayah tepon cakap xjadi. Ada hal... Xleh elak... Nak wat cane... Tadi plak ayah tepon lagi. Soh aku beli tiket utk balik cuti sem nanti... Padahal ayah dah janji nak datang sini amik aku... Ayah xleh datang amik sbb busy... hurm... Aku cakap ayah Janji Melayu... Sian ayah... Tapi time tue geram.. ntahla... xpelah. Trima je lah... Redha... Lain kali xnak harap sgt ngan janji2...



Tadi,sahabat aku Donna ucap Selamat Hari Raya AidilAdha... hehehe... ingat gak dier kat aku... huhuhu... Kalo balik nih mesti leh tengok org sembelih lembu... Tiap kali raya korban,Atok slalu buat majlis makan2 utk org kampung. So,boleh la tengok org sembelih... huhuu... Hari Ahad nie ada majlis korban kat kolej... Xtau nak pegi ke x... tengoklah dulu...


Nie sahabat2 aku...
Kc,Donna,Dd,
Stacy,Fanny n Ika...
~ Ya ALLAH,kau tabahkan hati hambaMu ini... Kuatkan aku di jalan dakwahMu yg panjang ini... Aku hanya berharap padaMu...

1 comments:

Ihsan Berahim said...

KAWAN dengan SAHABAT sama ke?

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com