Informasi terkini...

Alhamdulillah... Rakaman video yg terbaru dah settle petang tadi... Syukur pada ALLAH... Kan ALLAH sebaik2 penolong... hehee... Tadi kat Pasar Siti Khadijah,rasa macam kekok lak nak rakam. Xmacam sebelum nie... Aku pun rasa yang sebelum nie lebih mantap drp yg nie... Ntahla.. Kan gubahan kedua xsame ngan gubahan yg kedua... hehehe.. Pe pon syukur sbb ALLAH bagi gak ruang utk aku siapkan rakaman. Jutaan terima kasih lagi skali pada sahabat2 aku... Hasnul,Suria,Firah n xlupa pada Ayu yg dtg teman n tolong. Alhamdulillah lg skalik.


Hasnul,Firah,Suria n Ayu...

Minah jawa mana ntah nie...

Hasnul ngan seluar barunye...
Hahahhaha...

Pacarku...
Kat sini,aku nak informlah kat sesape yg datang bertandang ke blog aku nie... Just nak gtau informasi dari Bro Syahman...
Kepada sume penasyid2 di luar sana,bahawasanya Syah skrg sedang mengusahakan satu projek album yg diberi nama nasyid Inter-U..projek ini adalah hasil kerjasama dgn neurotic studio..jd sape2 yg berminat/ingin mengetahui maklumat lanjut,leh hubungi Syah di talian 012-9292250..hanya 9kumpulan/solo saje dikehendaki..sape cepat dia dpt!!!
So,jangan lepaskan peluang... Gilaplah bakat anda yg terpendam n terendam... huhuhu.. Untuk tau lebih lanjut,korg leh la bkak blog Bro Syah di ~Segalanya Ada~

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com