Tension...

Aduss...Tensionnye...bila lah semua nie nak berakhir...Laptop wat hal...broadband k.0...huish... xpe..aku nie penyabar orgnye...minggu lepas aku format laptop nie...sbelum format ok jek..2 thn lebih guna xpernah format..ok je la...aku pun nak la format ari tue sebab xpernah format...Aiyo! lepas format jadi lain plak laptop aku nie...xmacam sebelum nie...Baik xyah format...Nie lah masalah kalau format kedai...Nak suruh kakak format,dier xde...Petang nie baru sampai...nie aku mula nak mengarut beli laptop lain...Tapi aku tetap bersyukur sebab aku masih ada laptop... kalau x,xleh duk diam aku...Terima kasih,Ya ALLAH...minggu depan dah bdk baru nak masuk... kejep je lagi...semoga segala urusan berjalan lancar...Aku dah lame xonline YM...mesti ade yg rindu aku kan?hahhaaa...aku busy...aku pun rindu nak borak ngan shbt2...lagi2 yg duk jauh...cam syamila yg duk mesir...dah lame xcontact...semua sebab laptop n broadband k.0.erm...xpe...Sabarlah...Maisarah kan penyabar orgnye...hehehehe...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA