Perkongsian bersama...

Antara pesanan Sheikh Ahmad Yaseen kepada REMAJA MUSLIM..

a) Wahai anak-anakku, telah tiba saatnya kalian bangun dan melakukan solat subuh secara berjamaah,sudah sampai saatnya kalian menghiasi diri dgn akhlak yg mulia,mengamalkan al quran dan mencontohi Rasulullah saw...

b) Aku menyeru kalian wahai anak-anak utk solat tepat pada waktunya...

c) Aku amat berharap kalian semua tidak sibuk dengan muzik dan tidak terjerumus ke dalam arus syahwat serta cinta kepada manusia dan dunia.latihlah diri kalian utk sementara waktu merasakan kehidupan yang sukar...

d) Wahai puteriku,aku mahu kalian berjanji kpd ALLAH akan mengenakan hijab secara betul dan jujur,serta mengambil peduli tentang agama dan Nabi kalian yg mulia.Haram bg kalian melakukan sesuatu yg boleh menarik perhatian pemuda supaya mendekati kalian...

* Nie aku kongsikan pe yg dikongsi oleh seorg adik kepada aku... ~ Thanks,Ain ~
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com