Untuk Hari Ini...

Teringat kat adik2 SMAKL...kelmarin aku dapat hadiah dari seorang adik yg amat aku syg... Dik Syah,iaitu Aisyah Humairah Najihah Nor Alias melalui Anas.Ingat juga dier kat aku.Kebetulan Anas balik SMAKL untuk pengebumian jenazah Adik Lutfi Hadi,form 2 khamis lepas...Al-Fatihah buat Adik Hadi...Sejak kebelakangan nie pulak,Dik Nie...Safwah Adyani selalu hubungi aku...rindu kat kakak dier yg tersayang nie kot..hehehe...erm..kesian pulak kalau ingat dier...Skrg dah berstatus 'anak manja'...hehehe..ye la..tiap2 hari nanges...Sedih2...Tadi pun dier telefon lagi...mungkin awal2 masuk alam iPT macam nie la kot dier...Harap dier dapat selesakan diri dan mampu lawan kesedihan...Kawan2 pun doakan adik aku nie ye...Dier baru nak mula berjuang di alam iPT...xde pe yg aku dapat buat untuk tenangkan dier selain hanya nasihat...Erm..Hari nie staf KTD gotong-royong...Oleh kerana aku dan Bhah xde kelas,kiteomg pon menyemak...mula2 nak kacau pak cik jek..lepas tu terus buat sampai tengah hari...hehehe... best la pulak..tp sikit jek staf.kalau soh pelajar kan bagus...lepas gotong-royong,staf ajak kitaorang makan tapi xnak sebab malu..huhuhu..yela..semua staf. Pak cik Hj. Hassan pon bagi buah salak kat kitaorg... hehhee..yg tu kitaorg sambarla..hehehe...lg beberapa hari aku nak bergelar senior...cepatnye masa berlalu...Ya ALLAH...kau tabahkanlah hatiku...dalam segala cubaanMu...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA