Perjuangan yang belum selesai...

ESOK...20 Jun,10 pagi,Bas S.P.BUMI...erm...Dah beli tiket...maka status aku sebagai usahawan berjaya akan berakhir...(Penternak lemak+ Tokey kilang tahi mata).Masa aku hanya tinggal beberapa jam jek...tik..tik..tik..xsampai 24 jam.Tolak makan...tido..borak...main...tgk tv...komputer...mesej2...gayut tepon...huish...aku se kejap jek...Tambah lagi,barang2 aku xkemas pon lagi...xbeli lagi..Aduss...Penat la aku nanti...



Kali nie aku naik bas sorang...Waaawaaaaaa!!! xnak.Tapi terpaksa.Nie kali pertama aku naik bas balik ke KTD sorang.Ari tu kali pertama aku naik bas balik Trg sorang..Redha je la..Apa aku boleh buat...Nak tunggu ayah atau emak hantar?erm...lambat lagi la...xde masa.Erm..sejak aku belajar kat KTD la akubelaja naik bas...sebelum nie mana ada aku naik bas...Aiyo!Dah besar aku rupanya...Kalau x,xkan lah dierorang nak lepas aku macam tu jek...kan?Maisarah Ghazali dah besar...hehhehee...tp kalau fikir2,betul juga...satu lagi,makin matang dan makin baik..Ahaark! erm?Betul la...hihihi. Dan aku dah xleh ziarah Apis dah lepas nie...Apis,cepat2 sembuh ye..Kuatkan semangat...Agak2 dier ingat aku x time ngah koma?erm..mesti ingat punye...Ingat2... Ya ALLAH... kau bagilah kesembuhan buat sahabatku...


Erm...Aku balik KTD cepat sebab nak ambil short sem...Hajat aku utk ambil short sem tercapai gak...jadi gak akhirnye...Aku makin yakin,tempat aku di KTD...lepas pelbagai ikhtiar aku lakukan utk membuat keputusan yang terbaik,insya Allah...aku akan terus di KTD...Moga keputusan aku adalah yang tepat...Oh ye,kepada warga SMAKL yang belum tahu,Syafiq Shahrin akan smbung ke Universiti Malaysia Pahang-UMP.Course Mechanical Engineering..Insya Allah 29 Jun daftar diri dan 28 Jun sampai di semenanjung... Pada semua,doakan aku tetap utuh n tabah di KTD... Tp sebenarnye hati aku masih berat nak tinggalkan rumah walaupon aku memang bosan... Apa pun,aku akan buat yang terbaik sbb perjuangan aku belum selesai!

~ Hajat doa buat Hafiz ~
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA