Hepi...Telah kutemui!!!

Hehehe...Alhamdulillah...semalam aku agak happy...Pergi fun fair...Euro Fun Park...Seronok tgk org naik Coaster...Euro Wheel...Top Gun...Kalau aku naik mesti muntah2 lps tu..hehehe...tp pencemaran bunyi byk la...yela..org jerit2...hahaha...fun fair nie sempena Fiesta Musim Candat 2009...jalan2 keliling...mmg xpuas...hehehe...Pagi td pergi Pasar Tani...hehehe...pe lagi...beli ikan la...habi aku kan...beli bkn utk dimakan tapi utk dibela...hehehe...Ayah hadiahkan aku ikan gappy kali nie...bukan selalu boleh keluar dengan ayah...Dah byk binatang aku bela..hahahaha...abang sepupu aku cakap aku berjiwa binatang.Berjiwa binatang???!Esh...jangan salah anggap..hahaha... maksudnye jiwa aku sayang dan sukakan binatang...hehehe...yela..aku nie sukakan binatang...Hehehe....tunjuk baik la pulak..huhuhu...sepanjang aku hidup nie dah bermacam2 binatang aku bela...Ikan keli...ikan patin...belut...kucing...ayam gergasi...ayam kampung...ikan skila(aku xpasti btol ke x nme nye...) dan macam2 ikan lagi...itik..arnab...burung...kura2... aduss...macam2 la...xlarat nak ingat...hehehe...tapi semua tu guna duit ayah la...hahahaha... erm...lepas tgk2 ikan,aku pergi ke Pc Fair Recon kat Perpustakaan Awam Negeri...cakap yang terbesar di pantai timur... tp bagi aku kecik jek...hehehe...Tp aku suka sebab ada ruangan yang aku suka...hahahaha..pe lagi...ruangan jualan buku la..hehehe...Sedang syok aku membelek,aku cakap kat ayah nak beli buku lagi...ganggu dier kejap...tgh borak dengan kwn dier...hehehe..ayah macam xsetuju sebab bulan lepas aku dah banyak habiskan duit dengan beli buku...Ye la...kalau buku utk belaja mesti dier bagi...mesti dier bangga...hehehe...masalahnye buku bkn yang blaja punya la nie...hehehehehe...lepas aku puas pujuk,ayah bagi...hehehe...tp dengan syarat,hanya 1 buku sahaja...xpe..Aku akur.Aku pun capai buku penulisan Hasrizal yang lebih dikenali sebagai Saiful Islam...tibe2 aku ternampak 1 buku yang dah lame aku cari...Alhamdulillah...Telah kutemui!!! hehehe...'Novel VT' karangan Abang Hilal Asyraf...hehehe...bukan pe sbenarnye..sj je wat kecoh..hahaha...Aku dah pernah bace cerita dier tp aku nak novel tu...Aku tanpa fikir panjang,terus gantikan buku yang aku nak beli td dengan Novel VT...hehehe...puas la jugak ati...bkn pe...sbelum nie aku da cari tp xde.stok dengan Kak Zah(Mumtazah) ah habis waktu program Haluan Siswa kat Bachok hari tu...Nie la peluangnye...Tp Novel Langit Ilahi xde...Xpe... de mase aku cari..Almaklumlah...aku nie suka kumpul hasil tulisan kakak2 n abg2...hehehe.. Pe pon,bkn tu yang buat aku hepi sebenarnye..tapi hati aku agak tenang beberapa hari nie..so,xde bende2 sedih ngat...hehehe...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA