Adik2ku dapat blaja...

Dulu aku slalu cakap pasal adik2 aku yang de kat SMAKL.Terutama adik2 Gen 2.Setahun muda daripada aku...Skrg semua dah ada hala tuju masing2...nak kejar cita2 masing...

Skrg sebahagian daripada adik2 aku dah pon sambung blaja...hehehe...Stakat nie UIA 3 orang... Saeed yang asalnye amik English dan dah tukar pada course Bio Science xclap...Munaim Architecture dan Nashrah dalam bidang agama..(lupe deh)...Pastu pergi UiTM 3 orang..Najibah kat UiTM Shah Alam amik business,Tajuddin kat UiTM Perak amik Diploma Pembangunan dan Imran UiTM Perak gak amik Perancangan Bandar ...




Pastu ada gak yang masuk KTD...hehehe..bangga2...Yang dah masuk 2 orang...Zubir ngan Izzul...Zubir amik course Islamic Banking dan Izzul plak amik Komunikasi Massa kot...esh..xingatla...Dua orang nie amik under KUIS...Dah masuk 10 Mei ari tu...Yg aku tahu bakal masuk plak,Kham amik perakaunan...Shakirin,perakaunan juga.tp aku xpasti sangat...Daud pulak dengar kate KTD atau maktab...xtahu lah...Doa2lah KTD..huhu..biar ramai sket...hehehe...




Raji UPNM...ari 2 jumpa dier.Dier ckp masuk bln 6 tp aku da xingat ble..huhu..Muhaimin pulak amik Diploma Seni Mushaf kat Kolej Restu,Shah Alam...Zharif skrg kat UNISEL...amik Mechanical Engineering...Anas pulak kat Kolej Mara Kulim,program bawah UNiKL Foundation in Science n Tech(FIST)....Syafiq Sharifuddin dapat Kolej PolyTech Mara (KPTM) amik ACCA- CERTIFIED ACCOUNTING TECHNICIAN kat Cheras...


Syafiq Shahrin plak Curtin tp xpasti lagi.Ali pula dengar2 citer tengah amik Kursus Peralihan Plajar ke Luar Negara...Dengar2 Jordan..xtahulah... Khalilah amik Perguruan di KUIS. USIM 2 orang.Safwah dengan Rufaidah...Afifah amik pentadbiran Islam kat UDM.Deeni amik Matrik Labuan...


Basyir sambung Tingkatan 6.Insya Allah dengar2 amik STAM...Athiroh dan Faatihah sambung Khassah di MATRI...Ram dan Asuhana pulak sambung tingkatan 6...dekat2 rumah je...Oh ye..Rumaisa' Matrik Kuantan dan dalam proses temuduga maktab...



Nie jek yang stakat aku tahu..yang laen de lagi..tp xpasti dan xtahu....hehehee...kalau tahu,nanti bgtaula....Doakan adik aku agar tabah menjalani idup sebagai mahasiswa...Kpd adik2 cayang... Selamat menempuh dunia IPT!!!

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com