Kerja Yang Maha Kuasa...

Td aku bace blog2 abg2,kakak2 n sahabat2...byk menceritakan tentang kematian Bro Ammar Zulkifli yang dah pulang kerahmatullah pada 10 Jun...Hari kematian,Abg Ab msg ayah...Kalau fikir2,ramai juga yang ingat pada arwah Bro Ammar nie...Aku harap bila aku dah xde nanti,orang pun ingat gak kat aku...erm...Aku doakan moga arwah di tempatkan bersama golongan org2 yang soleh...Aku pon nak mintak korang doakan sahabat aku,Mohd Hafiz Haikal b. Mohammad... yang sekarang koma...Doktor kate ada jangkitan kuman kat paru2 dier...Pernafasan dier xstabil...Mak dier yang call aku bagtau...Dier kwn baik aku dari sekolah rendah lagi...Doakan sahabat aku ye?Aku tahu nie semua kerja ALLAH...Yang Maha Kuasa atas setiap makhluk... Moga sahabat aku cepat sembuh...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com