Dilema...

Hati aku rasa kosong.mungkin sebab dah lame tak diisi dengan santapan rohani.Aku akui semua tu...Aku makin jauh...Ntahlah.susah nak jelaskan.Semalam aku sempat berborak (YM) dengan sahabat aku,Nusaibah Zahidah yang aku lebih selesa panggil Bah.Asalnye kiterang berlima rancang nak ambil short sem.Untuk isi masa cuti yang terbuang begitu jek.Tambah lagi aku boleh kurangkan subjek aku pada masa akan datang yang bagi aku agak membebankan.Tetibe pulak Bah cakap dier xjadi ambil short sem...Ibu dier xbagi.Aku baru rancang nak kumpul berlima pergi pantai nanti.Dah lame xbersama lepas macam2 jadi antara kiteorang...Jadi,hanya aku berempat...Dan Bah pun cakap,dier xpasti dier akan blaja kat KTD lagi ke x.Maksudnye???Berhenti???Tu jugak yang bermain dalam fikiran aku sekian lama.Tapi aku abaikan dulu sebab fikir pasal exam.Aku tetap di KTD ke???Medan aku memang kat situ???tapi macam mana dengan semua tu???macam2 persoalan bermain di fikiran aku.Teringat pulak janji aku pada seorang adik yang aku mesra dengan panggilan Wan tentang sesuatu.So?Apa yang aku patut buat?ramai orang membantah dengan keputusan aku untuk keluar.Adakah nie tandanya aku mesti kekal di KTD?KTD terbaik untuk aku?Ya ALLAH...berikanlah aku kemudahan untuk semua nie.Hakikatnye dan sejujurnye, hati aku masih ada untuk KTD.Kolej Tarbiyah & Dakwahku...Tempat aku mengukir jati diri.Tp, adakah aku begitu lemah?hanya kerana sesuatu yang mengganggu fikiran dan diri,aku ambil keputusan melulu macam nie? Ya ALLAH...Ya ALLAH...Kurniakanlah segala kebaikan untukku...AMEEN...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA