Si Comel...


Hahaha..Nie sape pulak nie???hehehe...Nie adik sepupu kesayangan aku...KHYRA DEENY... tu name dier..Umur dah 2 tahun la..Comel dier kan?Haa...memang la...macam kakak sepupu dier la...hahaha..ada sape2 loya?makanla panadol banyak2... Hehhee..hari nie aku habiskan masa dengan melayan karenah si comel nie...Makin lame duk dgn dier makin sayang plak aku kat dier. Istimewa.. Selalu mengerti setiap apa yang berlaku...Walaupun selalu tersepit dalam pelbagai masalah,si comel nie tetap faham...Hehehe.Bulat dier kan?hehehe...Berkat tue...Mana taknye...selalu ditatang bagai minyak yang penuh...Aduss...bersastera la pulak aku nie... Mudah mesra dengan orang..erm..macam aku la...hahhaha..aku lagi...perasan betul! Seronok aku duk ngan dier..Da la esok da nak balik KTD....huhuhuhu..mesti dier rindu aku nanti...hehhehe... Sabar ye,Kyra...Nanti kakak balik pula yek...hehhehe... Aku selalu berdoa agar si comel nie mampu membawa sinar dalam keluarga aku agar seiring dengan name yang dimiliki...Ameen...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com