Terubat luka...

Hehhee... Akhirnye,dapat gak aku bersama adik aku yg tersayang... Nur Syuhairah... Adik Nur. hihihi... Macam2 karenah... Dah lame tahan rindu nak jumpa dier. Akhirnye terubat gak rindu aku... Ngah aku layan luka kat ati aku,dierla pengubatnye... Taun depan dier umur 7 tahun... hihihi... Sekolah kat SRIQ atas hasrat ayah... Terkubur hajat adik aku nak bersekolah di sekolah cina... hihihi.. menurut perintah. Bagus! huhuhu... Hehehe... Lagipun,bila adik sekolah kat bandar,senang sikit ayah nak tengok... xmacam sebelum nie... Sume adik buat sendiri...


Adik Nur nie susah nak dijaga... Kalo 2 org jage dier pon belum tentu terjaga... huhuhu... Dier suka buat sesuatu yg 'menensenkan'... btol ke ayat nie? hehehe... Tapi lainla kalo de org yg pandai pikat ati dier... hihihi... Nakal tapi bagus... hihihi... Kelakar pun ada... Kalo ajak gaduh mmg dierlah menang.. hahhaa.. Sebab tue kalo de budak dtg main kat umah balik nagis2... hihihi... Moga ALLAH pelihara adik aku nih... hihihi... Moga adik jadi insan berguna... Sentiasa menjadi penghibur dalam hidup aku n keluarga... Dier insan kecil yg istimewa buat aku... hihihi... 3 Januari nanti Ulangtahun kelahiran adik yg ke-7... hihihi... dier dah ingatkan aku tadi... hahhaa.. Bagus btol... Xsabar nak tengok dier melangkah ke alam sekolah rendah.. hihihi... Ya ALLAH,peliharalah adikku ini...

2 comments:

Fathi Baik said...

comel adik..teringin nak dpt adek perempuan..adik laki bleh men wresling je..hehe.

Intisar said...

hehhee... pompuan pon lain sket yg nih... byk terpengaruh ngan tv n game... Kasar sket. Kalo ko nak ajak wresling pon bleh bdk nih.. huhuhu... semangat dier lain sket.. tp haap2 kasar dier tue x di bawa ke besar... Xpe.. Pe yg ALLAH bg tuela yg terbaik an.. hihi..

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA