Abis sdah FINAL EXAMku...

Alhamdulillah... Akhirnye berakhir juga FINAL EXAM aku... huhuhu... lega2... hehheee... Tapi agak tensen td.. sbb soklan AV xseperti yg dijangka... huhuhu. KBKK sume... baik x yah bace nota atau ulangkaji.. hihihi.. teruk btol Maisarah Ghazali nih... hihihi. Pe pon syukur sebab dah lepas sume... Moga ALLAH berkati... Dah ramai balik ari nie.. aku balik lusa... hihihi. 10 pg... S.P.Bumi... Moga selamat pulang... hihihi.




Bila dah abis exam nih rasa ringan sket kepala nih... hihi. Dah bleh fikir benda lain... Tapi masalah tetap xsettle... ntahlah. Mungkin punca masalah nie dari aku... Mungkin aku ada menyakitkan... Tapi,cukuplah ngan fitnah yg datang... aku insan lemah... hanya mampu pura2... pura2 happy slalu... pura2 aku insan ceria... tapi sebaliknya... Makin lama,makin bertambah masalah... makin banyak... makin terbeban aku... xsiapa tau... hanya ati nie yg menanggung perit n sakit... Tapi aku slalu ingat pesan seorg abg yg aku kenal sebagai Bro Syahman @ Man... " ALLAH uji Sa sebab ALLAH sayang Sa... ALLAH nak Sa jadi kuat n ALLAH xkan uji Sa kalo Sa xmampu... Sabarlah... " Kata2 nie yg slalu aku ingat... Bila macam2 masalah aku hadapi... bila aku btol2 lemah... Mekasih,Bro... lame kite xberborak... Kata2 yg dikeluarkan oleh abg tue slalu menyejukkan ati aku... Moga ALLAH kuatkan aku...

~ p/s buat "dia"= Berhentilah tabur fitnah... Awak xsayang diri awak ke? Cukuplah sume tuh... Sy lemah... Sy tau awak puas tp tolonglah berhenti... Moga ALLAH sayang awak...

0 comments:

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com