NTAH APE...

Xmudah untuk kite lalui hidup nie kan? Tapi de org ckp... " Hidup nie mudah kalo jalani ngan niat krn ALLAH... " Itu org lain... Mungkin aku nie insan yg byk berdosa.. sbb tue aku slalu rasakan hari2 yg aku lalui sukar n payah... Huh.. rindunye aku suasana dulu... Tapi sume 2 mustahil berulang lg...

Kehadiran insan bergelar lelaki.... byk menjatuhkan aku... byk menyakitkan aku... Kdg2 aku terfikir... Knp wujudnye sengketa antara HAWA krn hadirnya ADAM??? Berat hati nie sebenarnye... Berat untuk aku postkan ape yg terbuku nih... Khuatir disalah tafsirkan... Apa yg ada pada seorg ADAM hinggakan hubungan sesame HAWA retak... renggang...??? Bagus sangat kah mereka? Mesti ada kaum ADAM yang kebinggungan atau menahan marah... mesti tertanya.. Knp itu yg jd persoalan? Bodoh amat perempuan yg bernama Maisarah nie... Biarlah... Apa aku peduli...

Tapi aku tau... ADAM xsemua same... n kadang2 dierorg pon xmintak sume nih... Tapi geram... Geram yg amat... Aku tersepit dlm mslh ADAM n HAWA... Susah nak ckp. biarlah.. Tapi korg doakan aku yek... Moga aku ceria slalu... Perit camnie jek slalu... Penat... Aku bkn nak mengeluh.. tapi... urmmm... aku mengeluh skrg...Ntah ape aku nih.... Urmmm... Cara terbaik jauhkan diri... yep... Jauhkan diri... Pape je la... Konklusinye... Diam n jauhkan diri... xyah wat pape dah... Sume dah jadi... Pasni biar la pe nak jadi... Mungkin sume 2 yg terbaik untuk hidup aku...

Heheee... Tgk gambar kat bawah nie... Comey kan? hihihi... Nie ngah aku cdey,membe aku,Akim bg... hahaaa... Comey.. Akim ckp cam baby sbb pakai lampin... A'ah.. tapi aku ckp muka dier cam Akim... Hahhaaaa... Sje jek aku tayang gambar nih.. hihihi... Teringat lak kenangan aku kne peluk beruk kat SMAKL dulu. hihihi. Kenangan tetap kenangan. hihihi...



Baby AKIM.. hahhaaa....


2 comments:

abid abdi said...

aku pun tergo;ong dalam glongan adam ini ke??
heheh
rasanya tak kot.. hahah

Intisar said...

hehehe.. xdela...ko x...

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA