Huh...ermm???

Huh...Nape ngan Maisarah Ghazali hari nie?laen jek...Ntahla..se serba salah de...xpuas ati de...marah de...cdey de...erm..happy pon de...xtau nak ckp...Aku xpuas ati ngan diri aku snirik...Marahkan diri aku snirik...aku xmampu tunjuk yg terbaik...dlm pe pon...terutama dlm hubungan sesama snirik...Mane Maisarah Ghazali yg sebenar?Maisarah Ghazali yg dulu?yg sentiasa happy..skrg aku ngah berperang ngan diri aku snirik...Xsape tau...xsape faham...hanya insan yg bernama Maisarah Ghazali je yg mengerti betapa hati nie perit.pedih...Sarat ngan sedih n luka...Alhamdulillah,aku masih mampu berdiri n mampu utk kawal diri...Aku cdey ngan diri aku nie...cdey ngan pembawaan aku skrg...skrg,ngaji dah kurg...solat jemaah susah...bkn senang nak jd yg terbaik nie rupanye...Tadi aku bersalah pd salah seorg sahabat aku...aku tinggikan sket suara..sebenarnye aku xde niat nak wat cam2..maybe cara aku ckp salah...Seingat aku,aku xpenah wat dier camtu...Sorry...Sa salah...Ya ALLAH,bgla aku kekuatan...bgla aku ketenangan... Aku mohon Ya ALLAH...Mg hari esok lebih baik dari hari ini....
 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

Blog Archive

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com