Dari mereka utk aku

Ari nie aku se cam hambar je...walaupon ari nie birthday aku..ntah...xtau np...maybe aku jese g2...erm.Smlm hasnul tepon aku.tp time 2 aku tido.cian dier...ngah aku sdp2 tido 2 tibe2 je aku dgr org nyanyi...aku bkak mata.upe2nye suara hasnul.dier nyanyi lgu birthday kat aku...bru aku sdar wak2 yg de tepon kat tlinga aku n sbelah aku bhah...aku pon bgun la dgr pgang hanset 2 n dgr hasnul nyanyi lg...lps 2 ckp jap ngan dier.dlm kol 12 lak bah naik atas wish birthday...ari nie rmai yg bg ucapan kat aku...hehe...cni aku nak kgsi sket...

Atie Amane:
"Sarah, slamat ari lahir.semoga pnjg umur n dmurahkan rezeki.Hadiah lmbat skit neh..."

Zakirah DQ:
"Time is like river,u can't touch e same water twice,bcoz the flow that has passes will never pass again...Enjoy every moment of ur life...SNH HELWA SA! u're growing older!hope ur faith also always growing in ur heart n pliz dont ever let it go down until nothin left but only a faithless n heartless soul!"

Aie KPM:
"Happy Birthday,sayang! Sweet 19...! jgn nakal2..."

Sue:
"Hepi Besday 2 u..May Allah bless u 4 eve..."

Sue:
"Kyakinan kpd Allah adalah air kdamaian yg xpenah kering,mjdikan seorg muslim tetap tegar d saat org lain brguguran n tenang d saat org lain ktakutan.cukuplah ALLAH sbg pmbantu! Happy Besday...sweet 19! Mg pnambahan usia ini lbih mbakarkan kyakinan n ktqwaan kita kpdNya...Salam Mahabbah fillah..."

Ana DDZ:
"Hapy Besday my Prenz...sweet 19.Love u fillah...muah!!!"

Mael:
"Salam.Hepi Bufday.Smg pnjg umo,mdpat kjayaan dunia n akhirat serta sntiasa dlm lndungan..."

Mila Mesir:
"EPPY BESDAY! SWEET 19! Slgkah ke alam prjuangan bererti slamanya dlm kpahitan.Biarlah kita mnangis,trluka, kcewa n dtinggalkan krn ALLAH drp mati trkambus tnpa mujahadah.kita sanggup slamanya terluka,tp ingatlah,Setiap titisan darah dr luka itulah mahar kita ke syurga. Bila d tny knp berjuang itu pahit,jwbnya krn syurga itu manis...mg dirimu sntiasa tabah dlm perjuangan d jlnNya..."

Mak adek:
"Hepi 19th besday 2 my dear niece mysarah...wish u long life,God bless u n smile alwaiz 2 color ur day"

Nie:
"Tanjobi Omedeto...huhu..epi besday...my ALLAH bless u always..."

Family:
"Ayah,emak n kluarga doakan kakak sihat n ceria selalu. Selamat Hari Jadi yg ke-19..smg ALLAH sntiasa merahmati kakak..."

Afiq:
"Epy Bestday Ca! mg ko pnjag umo n murah rzeki..jgn nakal2..study jgn main jek..Oleh krn umur ko dah mkin ningkat,k kne bersifat matang...Slmat mnjad org besar!"

Ibu:
"Slmt Hari Lahir yg ke-19.ibu doakan Ca sntiasa ceria n sihat selalu.belajar la rajin2..Fikir setiap apa ug nak d buat.jgn nakal2.jg diri elok2.jgn lupa mkn ubat ikut masa...apa yg penting jgn lupa ALLAH..."

Bro Amirul:
"Happy birthday adik...Smg pnjg umur n dmurahkan rezeki...jgn nakal2...belaja rajin2.nanti bro beli hadiah...tp ingat,kurangkan main tngkatkan ilmu..."

 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

Blog Archive

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com