Hari Ini...

Hari nie se penat sket.Padahal xwat pape pon... Td aku de test BI ngan kuiz Logik Digital.. Alhamdulillah...bleh tahan gak soalannye..lega...mnggu dpn test math plak...huh..td time klas math, Pn. Wan mrh2 plak..sbb ramai dpt markah kuiz sket...seram sejuk aku..org lain yg wat masalah aku plak kne tadah telinga...huh..sabar2...td aku.bhah n ana jmp kak asma'...best borak ngan dier.mrh dier sbb xbgtau sal program ke umah anak2 yatim.nak g sne gak...tp xleh sbb had 15 org je.siswa+siswi...terlepas peluang.peluang nie la yg aku tunggu2 slama nie...tp nak wat cane an...kteorg bg cdangan nak g tempat kanak2 istimewa...dah lme simpan hasrat nak g sne... tp kak asma' dah janji nak bgtau pihak terlibat..hehe..thanks, kak asma'! hrp2 hasrat aku tercapai... balik lewat td...kol 5 lbih bru bas pnjang smpai..Seblom 2 'kuda free' Pak cik Li de je..tp aku xnak..'kuda free' 2 bas pendek(bas sauna)...2la..sp soh bw bas mcm bw kuda...membahayakan keselamatan...hehee...Ble bas pnjang Pak cik Man dtg,sumer berebut nk naik...aku pon biar la dlu n naik lambat...naik je sumer dah penuh.bah ngan ana panggil g blakang.upenye dierorg tnda 1 ruang utk aku..hehe...tp blakang aku siswa..lantak la..asal aku leh duduk...aku duk sorg sbb bah xnak duduk.dier segan..aku ajak ayie duk sme...xslesa gak duk c2.fhm la prangai org yg kurg bertamadun nie cane an..psg lagu yg ntah pape...ketuk2 kerusi aku...tension...tp sabar je la... ngah aku leka mgelamun,tibe2 aku se tudung aku sdikit tertarik.upe2nye siswa kat blkang aku yg tarik tudung wat lap tngkap kaca bas...panasnye ati aku wak2 2...tp sabarla jela...aku cuma pndang ngan riak muka xsenang n diam jek...kalo ikutkan hati,dah lama bdk tu kne balun tp aku fikir syara'...n perspektif org...sabar maisarah,sabar...mg ALLAH membri hidayah pd dierorg...
 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

Blog Archive

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com