Hari ini aku merasa...

Cboknyer ari nie...klas drp kol 8pg sampai kol 4.30 ptg.pas2 kol 5.30 ptg td,de meeting sal kem kepimpinan plajar yg aku akan pergi...tugas sbagi fc...n aku d lantik sbgai ketua fc Puteri...Dpt tanggungjwb lg...g esok balik ari sabtu...Kem 2 utk plajar darjah 4,5 n 6 Sek. Ren. Hilal.(SERU Hilal) main ngan bdk2 lak..xpe2..nie la tugas...tgk tentatif td cam padat jek...erm...abis meeting dlm kol 6.40 ptg.Pas2 beli2 kat pasar mlm...balik hostel 2 baru ingat aku de PESAT...Kalo ikutkan penat,xnak dah aku g t aku fikir 2 mmg tugas aku sbgai plajar KTD n cian mak cikpenat2 dtg jauh dr Pasir Mas ke Tanjung Chat smata2 nak jmp anak2 buah dier yg mcm2 ragam nie terutama Maisarah Ghazali nie...Hehe...mcm2 ragam pon,insan nie la yg slalu ceriakan suasana walaupon suasana 2 mm dah ceria.hehe... n slain 2 aku teringat kat makanan yg mak cik bawa sbb pg td Pak cik Hassan ckp mak cik masak utk kterorg...lps pesat,mkn yg mak cik masak tu...best...sedap.tp byk sgt...kenyang...waktu tu aku cian tgk makcik...dier baik...seorg ibu...aku se kagum tgk dier...ari 2 dah bg adiah kat kterorg sbb dpt result bagus sem lps...aku se syukur ngat...Sekurg2nyer de gak org hargai usaha aku blaja...hehe...ngade2nyer Maisarah ghazali nie... hehe...hakikatnyer mmg 2 yg aku se...Insya Allah aku akan usaha lg yg terbaik... Ya ALLAH, permudahkanlah aku...
 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

Blog Archive

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA