Beri mereka peluang...

Aku dpt berita kwnku Shahril,xcident...ngan kereta.dah 2 hari d wad tp aku bru dpt informasi..Ya ALLAH...sumer nie gara2 nak taringkan kehandalan...xlaen xbukan merempit n berlumba...Ya ALLAH,berilah kesedaran kpd temanku...Berila nurMu pdnye...Aku dah slalu nasihatkan shahril tp...xberguna bg dier... Mg ngan pe yg jd kat Shahril kali nie bg kesan pd temanku yg laen...Mg ALLAH ampunkan Shahril...aku xnak kehilangan teman lg...hny krn bnda2 yg kau larang nie, Ya ALLAH...cukupla Ikhwan sorg yg pergi ngan cara 2...Saat2 mcm niela aku rse jelas n syukur ngat sbb d beri kesedaran awal...Walaupon sbenar2nye aku mmg bkn insan yg baik sperti yg laen tp skurg2nye aku de kesdaran utk berubah... Ampunkanla teman2ku...bgla dierorg hidayah... Smg pintu hati dierorg terbuka utk berubah... Ya ALLAH,berilah kesembuhan pd Shahril..jgn kau ambil Shahril lg...aku merayu Ya ALLAH... Izinkan dier bertaubat...berilah teman2ku peluang lg Ya ALLAH... Makbulkanlah doaku...
 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

Blog Archive

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com