ITULAH IMPIANKU...

Lagu: Iwan Reaz & Wan Shah
Lirik: Iwan Reaz

Tiupan bayu tak mudah sekali menggoncang
Debaran hati tak gundah
Apatah serah diri biarpun kutahu
Malam kutiada lagi

Pena yang lancar menulis tak seperti hatiku
Yang gugup untuk mara ke sana
Demi mencapai

c/o
Oh takkan hilang dari genggaman
Keranaku takkan lepaskan
Sekaya seindah setinggi
Itulah impianku

Kini kumakin hampir
Mencapai suara impian
Sedetik bagaikan setahun
Kau tunggu


~ Heeheheh... nie lagu tema novel MELODI HATI. Alhamdulillah aku dah dpt novel tue... De yg hadiahkan. Aku pon nak hadiahkan membe aku novel nih.. hihi. Tapi 9 NYAWA yg aku nak sblom nie blom ag aku beli.. xsemat nak beli. Time nak beli wet lak xckup... huhu. Xpelah. Nanti dapatlah... =)

1 comments:

Encik Angkasawan said...

sayaa minat lagu ni ... pebret ni...

 

OWNER

My photo
HambaNya yang sentiasa mahukan perubahan dalam hidup. Bakal penghuni kubur. Moga hidup ini memberi erti.
Powered by Blogger.

MARI MENJADI HAMBA

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com