Tanggungjawab...

Hari yang dilalui makin berat kurasa...aku makin rasa tanggungjawab aku bertambah berat. Tapi aku tahu semua tue mmg yang patut aku lalui...Kelmarin,hari Khamis,aku jadi fasi lagi... Bersama Ana,Bhah,Mukram,Hariz,Abg Taqi,Cik Izzati,Cik Atiqah,En. Irwan dan En. Muaz...untuk Program Kecemerlangan Pelajar kat Sekolah Menengah Kebangsaan Zainab 1 kat Jalan Telipot,Kota Bharu...Macam2 aktiviti yang dibuat...Kat situ aku merasakan lagi betapa pentingnya peranan sebagai seorang fasilitator...



Memang besar peranan tue...Aku pon teringat kat program BI untuk pelajar baru UTM.Aku juga yang jadi fasi...erm..Banyak pengalaman yang aku timba...kat situ aku dapat rasakan macam mana penat seorang guru nak mengajar...Program tue nampak enjoy sebab belajar dengan happy...Dengan macam2 aktiviti yang menarik...Erm...Isnin nie plak program tue...Erm...ptg ttadi borak(YM) ngan seorang abg yg aku panggel Bro syahman... Banyak pesanan yang diberikan pada aku...aku sebenarnye xleh terima apa yg dier cakap... Tapi aku tahu semua teguran dier tue memang betul...


Terima kasih,bro! Sa ingat semua tue...Doakan Sa...Esok cuti lagi...lusa belajar..kelas lagi... Panjang lagi perjuangan aku...Aku xleh mengalah...Aku kena teruskan...hari Isnin Hari keluarga KOMESNET...xleh balik...apa pun,aku doakan semua berjalan lancar...
~ Xlarat nak celoteh banyak2...Demam+sakit tekak...hahaha...

 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com