Bila ku pergi nanti...

Aku baru saje lepas melawat blog seorg abg yg aku kenali sebagai Brohamzah...Membaca 1 post yg diberikan oleh Abg Ab...' Bingkisan Mereka '...tajuk post tue...Mengingatkan aku kembali pada Abg Ammar...Dan ingatkan aku tentang kematian yg bakal datang...Aku pun xtahu kenapa tetibe je aku terfikirkan semua nie...Mungkin kematian yang bakal tiba tue dah dekat...hehehe... Oich...Ramai dah org yg aku syg...yg dekat dgn aku...yg aku kenal dah pergi ke alam sana...kejap lagi aku lak...


Arwah ayah long, tukki, Ummi Halimaton, Abg Ammar, Kak Yana, Kak Sarah, Amin, Ain, Afiq, Fikri, Adam...dan ramai lagi...Moga ALLAH xbiarkan aku pergi macam tue je...Harap ada jua bekalan yg dapat aku bawa...Aku xnak pergi dengan sia2...

" Ya ALLAH.. Tatkala bahang mahsyarMu menjilat tubuh... Izinkan kami bersama2 berteduh... Tatkala mizanMu teliti mengira... Beratkan neracanya atas setiap jasa... Naungi kami di sana... Berkat kasih keranaMu semata... Andai kulayak ke syurga... Kupinta mereka bersama... "
AMIN YA ALLAH...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com