Ujian hari ini..

Hari nie aku exam TITAS...keluar asrama awal td...semangat..hehehe...Sementara tunggu org penuh dlm bas,aku bermain2 kat sekitar bas sambil kacau org n tgk2 nota.Agak lama menunggu...Bila tiba masanak bertolak aku masuk ke dlm bas.Dalam Bas pula mulut aku xberhenti2 bercakap.Pak cik Man(pemandu bas) setia melayan.Tetiba jek teringat kat arwah Adam n bayangan tepon yg arwah hadiahkan bertandang di fikiran aku.Aku tercari2 di mana tepon tu..Aduss..jgn buat lg...Dah la 1 tepon aku baru jek rosak.Semua pelik tgk gelagat aku.Syika tanya aku knp n aku jwb sbbnye.Dier try call n aku terus mencari dlm bas tu.Aku xjmp.Sampai kat kolej,aku cari lagi dalam bas tu.xjumpa juga.Aku dah mula panik n mula la nak berair mata...huhuhu...Pak cik Man hairan knp aku xturun bas sedangkan kwn2 lain dah pergi. "Sa,tok se turun ko?bakpo?cari gapo gak?"suara pak cik buat aku agak terkejut. "Tepon kite ilang..." suara aku antara dgr n tidak...Sedih weh...tu je la brg terakhir arwah bg. Pak cik tolong aku cari.Tp tetap xjumpa.Aku mula terfikir yg aku ada duduk di tpi pagar area siswa sambil baca nota.Mungkin terjatuh kat situ. Pak cik janji akan tolong cari kat asrama n suruh aku pergi sbb nanti nak exam.Aku mula xde mood.Nangis sendiri...huhuhu...xpe2...biasalah tu kan...Hasnul n Wawa pujuk aku..terubatlah sikit...Sebelum masuk exam,aku cuba tenangkan diri. Tgh jwb soalan plak tetibe jek sakit datang...waktu tu hanya ALLAH je yg tau apa aku rasa...Aku xmampu tahan,minta kebenaran keluar ke tandas. Basuh muka n cuba hilangkan loya dgn mkn gula2...hehehe...tu pun nak cerita...xpe la..aku punya blog.ikut aku la..lps exam selesai,aku teringat lg kat tepon tu.sampai kat asrama,Pak cik Man tanya aku dah jumpa ke belum.Aku hanya geleng.Aku cari2 kat tempat aku main pagi tadi.puas aku cari,aku pergi jumpa pak cik guard..."Pak cik...ade x org letak tepon kat sini?"sopan jek aku tanya.Pak cik tu pandang je. "Tepon xde..."luluh hati aku dgr."Tp ade nie..."pak cik guard keluarkan sesuatu. Argh!!! tepon aku!!!Aiyo..sempat lagi pak cik guard nie melawak dgn aku.Alhamdulillah jumpa pun... Syukur..Aku bersyukur sgt.Kesedihan aku berakhir akhirnya...hehehe...Harap2 Bro Nasz xsempat bace posting nie..Kalau x,mesti jd bahan gelak dier..Sbb hari tu kunci motor dier hilang aku y tolong gelak kan...hehehe...Pape pon,syukran Ya ALLAH!!!
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com