Selamat Pengantin Baru...

Aik???kenapa la tetibe pulak Maisarah Ghazali nie buka posting nie?hehehe...Untuk pengetahuan semua,malam nie,29 Mei 2009,adalah bakal menjadi detik sejarah buat Maisarah Ghazali...Alhamdulillah...Maisarah Ghazali nak kawen ke???Huish...tidak la..hahaha...Kakak sepupu aku la...Malam nie akad nikah.Doakan moga semua berjalan lancar. Moga hubungan yang terikat antara dierorg sekian lama tu berkekalan hingga ke akhir hayat...





Haiya...penat.byk keje yang kene buat.Aku lah antara org yang paling sibuk..hahaha..macam aku lak yang nak kawen.hihihi...Yela..nie sepupu yang pertama belah emak yang nak kawen. Belah ayah pun dah ada sorang yang kawen.Mak aku pun sibuk memanjang macam anak dier pulak yang nak kawen.Padahal anaknye,calon pun xde lg..huhuhu..eh,ye ke?hahaha...Tunggu abang aku yang sulung tu cari calon dulu.nanti boleh aku belanja korang makan nasi minyak free... Aku pun xsabar nak ada kakak...Opss...terlebih cakap la pulak...ok lah...stakat nie je la dulu.Doakan semua...Ameen...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA