Pengubat bosanku...

Haiya...rindu nak belajar la pulak..baru beberapa hari cuti...Bosan...Rumah pun xde org.Semua sibuk...Aiyoo...xkan masa sebulan aku akan abis macam nie je.Alhamdulillah ada juga peneman utk aku ubat kebosanan aku....pe lagi...baca novel,majalah n komik la...hehehehe...Maisarah2... Tp sejak masuk sem 2 nie,aku dah kurangkan baca majalah n komik.Untuk bagi fikiran aku lebih jauh n matang,aku bace la novel...huhuhu...erm...Nie la peneman2 aku...

Baca "Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul"
~Fatimah Syarha Mohd Noordin~ New! Tq Kak Ha...

Ulang kali ke-4 "MIKHAIL"
~Ramlee Awang Murshid~

Ulang kali ke-2 "Moga Bonda Disayang Allah"
~Tere-Liye~

Baca "Bidadari Paderi"
~Saiful A.iman~

Ulang kali ke-2 "Tunggu Teduh Dulu"
~Faisal Tehrani~

Baca "Seindah Mawar Berduri"
~Fatimah Syarha Mohd Noordin~ New! Tq Kak Ha

Sekurang2nye terisi gak masa aku...Hehehehe...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com