FINAL,AKU n KTD...



Final dah dekat...11 Mei nie aku start final...paper English For Academic Communication... Hajat doa dari semua...makin dekat final,aku makin bermasalah.Entahlah...Xtahu nak cakap.Sebenarnye aku berhajat untuk keluar dari KTD nie...bkn aku xsyg KTD.Aku syg.Aku tahu pak cik n mak cik penat2 ambil alih KTD semata2 utk lahirkan generasi pewaris yg bertamadun(ble bg manfaat). Aku tahu,kalau org yg terdekat dgn aku tahu pasal ni,mesti dierorg terkejut sgt n marah aku.Mana xnye...dulu,aku la yg paling happy nak dtg KTD.Aku la yg paling semangat ke KTD.Walaupon hakikatnye aku dtg ke KTD dgn kehendak ayah n pak cik2 pd awalnye.Entah la...xtahu nak bg org faham mcm mne.Biar la dulu.Final dulu...Apa2 hal lepas final aku fikir lg.Doakan aku yg terbaik.Sebenarnye aku risau gak nak bgtau ayah pasal nie. Risau kalau dier xbg n maybe terasa...Ayah la yg paling semangat nak aku masuk KTD.sbb dier yg tolong promosi KTD n dier juga yg tolong masukkan anak2 kwn dier kat cni...xpe lah..biar la dulu...xnak fikir lg...erm.td aku tgk mkk aku...xde la tinggi sgt.mungkin sbb sem nie aku byk sgt masalah dtg.mcm nie la jd... Tp xsemua mkk keluar.Titas aku B jek.BI pon B..PKM aku 36.5/40... Alhamdulillah.mg aku terus berjaya....Gud LUck Sa...n Gud Luck d semua kwn2 yg nak exam n ngah exam..Ya ALLAH..permudahkanla urusanku... pd kwn2,smg berjaya..buat yg terbaik...Bhah,Bah,Hasnul,Ana,Ezzati,Kak Na,Firah,Atie,Kidet,Syahmi,Mael,Roy,Safar,Mirah,Yam, Bella,Aflah,Tika,Fika,Fikah,Asma' n semua kwn,kakak2 n abg2...GUD LUCKS EVERIWUN!!!!!!!
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA