Murabbiku..

"Makluman.Cg Mad Saad SMAKL ada di Wad 7CD kena strok,Mak cik Nun isteri Cg Ishak di Wad 8CD masalah jantung,Ustaz Rohmat di Wad mata 5B Hospital Kuala Terengganu.Minta sahabat2 doakan murabbi kita diberi kekuatan.."

Tetibe jek dpt msg tu...Ya ALLAH...ayahanda,Cg Mad Saad n Mak cik Nun masuk hospital.. Semua tu insan yg banyak ajar aku erti hidup. Baru 2 minggu lepas jumpa ayahanda ngan cikgu kat kolej...Kakitangan sekolah buat rombongan ke KTD. Agak terkejut juga aku.Lps jek aku dapat mesej tu,aku terus mesej ayahanda.Lps tu ayahanda balas..hehehe.dier cakap dier dah selesai operate n Insya Allah esok dah boleh balik.Xlupa dier doakan kejayaan utk anak2 dier yang tersayang...
Pada kwn2 yg ada terbaca nie,jgn lupa hubung dierorg..Ayahanda n Cg Mad Saad tgh rindu kita...maksud aku,lepasan SMAKL...Aku pun rindu dierorg sebenarnye.hehehe...Bukan tu jek... Aku ngah rindu korang!!! Sahabat2 aku...
 

SALING BERPESAN

EMPUNYA BLOG

EMPUNYA BLOG

UKHUWAH KERANA-NYA..

UKHUWAH KERANA-NYA..

Adward dari Pereka cerita

Followers

KOMUNITI TEMAN INTEAM

FAMILI UNIC

NASYID FM

HALUAN SISWA

Syoknyer Blogging

BlogMalaysia.com